torsdag 28. januar 2010

Utover våren, vil dere kunne se kjoler og kåper på denne siden.
Jeg er i farta med å kjøpe inn masse stoffer og legge til rette for et stort sy-rom.
I vinter har jeg sydd en rekke kjoler i fleece, kantet med pusekanter som jeg strikker på. Småjenter i barnehage og skole vil ofte pynte seg, og da er det ok å være god og varm samtidig.

Prisene vil avhenge av kvalitet og prisen på stoffet jeg får tak i.
Dette er en barnekjole i isblå fleece, med perle og velourdetaljer





I mars starter jeg å sy for salg - og det er morsomt at mange har bestilt av meg allerede!
Jeg kommer til å sy kjoler i lin og fleece og ullbouclè, - og selvsagt andre stoffer. Årstidene kommer til å prege meg.

Denne kjole/genseren er til voksen, den er fin med høye skinnstøvletter og tights til. Bilde av barna til eieren er påsydd på hjertet!


1 kommentar:

  1. Så fine kjoler Tone! Har desverre ingen lita frøken å kle opp, ellers skal du ikke se bort fra at jeg ville bestilt av deg! ;D

    SvarSlett